WeCare – Het Customer Care programma van Pilz

Als wereldwijde leverancier van kwalitatief hoogwaardige componenten en systemen voor veilige automatisering van uw machines en installaties, leveren we graag diensten die aansluiten bij deze standaard. Op het gebied van Customer Care hebben we het WeCare programma ontwikkeld. Onze Support Engineers bieden u daarmee graag de technische ondersteuning die u nodig heeft. Of het nu gaat om het beantwoorden van technische vragen over componenten of ondersteuning bij het installeren of in gebruik nemen van Pilz systemen; uw hulpvraag staat altijd centraal. Wet- en regelgeving worden hierin naadloos meegenomen, zodat veiligheid en het nastreven daarvan de processen van uw organisatie zo min mogelijk hindert.

  • Advies en ondersteuning tijdens kantooruren
  • Repair & Spare services met korte levertijden
  • 24/7 telefonisch bereikbaar
  • GRATIS
  • Verhelp en minimaliseer stilstand
  • Repair & Spare services met voorraadgaranties
  • Online ondersteuning op afstand
  • 24/7 techsupport op locatie

  • Voorkom stilstand
  • Onderhoud en beheer van cruciale automatisering
  • Preventief onderhoud
  • Voorspellend onderhoud
  • Periodieke firmware updates
  • Voorkom incidenten, boetes & claims

  • Netwerkmetingen
  • Inspectie van veiligheidsfuncties
  • Voldoen aan alle wet- & regelgeving

Onze Consultants en Engineers zetten deze expertise
graag voor u inmiddels de volgende diensten:

  • Plantscan
  • Risicobeoordeling
  • Veiligheidsconcept
  • Veiligheidsdesign
  • Systeemintegratie
  • Trainingen