WeCare – Het Customer Care programma van Pilz

Afbeelding van één gele ster, gebruikt door Pilz in marketing- en promotiemateriaal.
Pilz We Care Campagne
  • Advies en ondersteuning tijdens kantooruren
  • Repair & Spare services met korte levertijden
  • 24/7 telefonisch bereikbaar
  • GRATIS

WeCare Standaard

Advies en ondersteuning
Onze support engineers antwoord op uw technische vragen en helpen u bij:
– storingen;
– configuratie van veiligheidsbesturingen of sensoren;
– advisering juiste toepassingen van veiligheidsmaatregelen;
– kiezen van de juiste componenten of systemen.

Bel of mail naar 0347 – 320477 / ts@pilz.nl
Of laat hiernaast uw nummer achter, dan bellen we u terug!

Repair & Spare Services:
Neem bij acute behoefte aan een vervangend product (veiligheidsrelais, besturing of sensor) contact op met onze Technical Support. Zij hebben inzicht in onze de voorraden. Wij bieden u de snelst mogelijke levertijden voor reserve componenten. Onze engineers kunnen ook een alternatieve oplossing bieden als gewenst.Uw defecte of storing-vertonende Pilz component aanbieden voor reparatie, klik hier voor uw formulier voor Return Material Authorisation.

Bel of mail voor contact met Repair & Spare Services met 0347 – 320477 / ts@pilz.nl
Of laat hiernaast uw nummer achter, dan bellen we u terug!

WeCare Standaard support : 24/7 helpdesk:
Buiten kantooruren helpen onze 24/7 engineers u bij acute problemen. De support engineers beoordelen de situatie en bepalen met u de best mogelijke oplossing.
De bereikbaarheid van een support engineer wordt door Pilz wereldwijd kosteloos aangeboden. De eventueel voortvloeiende kosten worden tijdens het contact op transparante wijze gecommuniceerd.

De 24/7 helpdesk is bereikbaar op 0347- 320477

Garanties van WeCare Standaard Support:
– kostenloos voor Pilz customers;
– directe verbinding met een deskundige support engineer;
– Repair & Spare services;
– binnen 24 uur reactie op uw ‘request’ (gedurende de werkwerk);
– kwaliteitswaarborging en registratie van uw ‘request’;
– 24/7 bereikbaarheid van de Helpdesk.

Afbeelding van een Pilz werknemer die werkt in een industriële omgeving, met focus op veiligheid en technologie
Meer weten? Wij bellen u graag terug.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Voorwaarden*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Bekijk de overige WeCare programma’s

ster 2 grijs
Afbeelding uit de 'We Care' campagne van Pilz, die de inzet van het bedrijf voor veiligheid en klantgerichtheid benadrukt.
  • Verhelp en minimaliseer stilstand
  • Repair & Spare services met voorraadgaranties
  • Online ondersteuning op afstand
  • 24/7 techsupport op locatie

Afbeelding van drie gele sterren, gebruikt door Pilz in marketing- en promotiemateriaal.
Afbeelding uit de 'We Care' campagne van Pilz, die de inzet van het bedrijf voor veiligheid en betrokkenheid benadrukt.
  • Voorkom stilstand
  • Onderhoud en beheer van cruciale automatisering
  • Preventief onderhoud
  • Voorspellend onderhoud
  • Periodieke firmware updates
ster 4 grijs
Afbeelding uit de 'We Care' campagne van Pilz, die de inzet van het bedrijf voor veiligheid en klantgerichtheid benadrukt
  • Voorkom incidenten, boetes & claims

  • Netwerkmetingen
  • Inspectie van veiligheidsfuncties
  • Voldoen aan alle wet- & regelgeving

Onze Consultants en Engineers zetten deze expertise
graag voor u inmiddels de volgende diensten:

  • Plantscan
  • Risicobeoordeling
  • Veiligheidsconcept
  • Veiligheidsdesign
  • Systeemintegratie
  • Trainingen
gele pijl