WeCare – Het Customer Care programma van Pilz
WeCare Standaard
Advies en ondersteuning
Onze support engineers antwoord op uw technische vragen en helpen u bij:
– storingen;
– configuratie van veiligheidsbesturingen of sensoren;
– advisering juiste toepassingen van veiligheidsmaatregelen;
– kiezen van de juiste componenten of systemen.
Bel of mail naar 0347 – 320477 / ts@pilz.nl
Of laat hiernaast uw nummer achter, dan bellen we u terug!
Repair & Spare Services:
Neem bij acute behoefte aan een vervangend product (veiligheidsrelais, besturing of sensor) contact op met onze Technical Support. Zij hebben inzicht in onze de voorraden. Wij bieden u de snelst mogelijke levertijden voor reserve componenten. Onze engineers kunnen ook een alternatieve oplossing bieden als gewenst.Uw defecte of storing-vertonende Pilz component aanbieden voor reparatie, klik hier voor uw formulier voor Return Material Authorisation.
Bel of mail voor contact met Repair & Spare Services met 0347 – 320477 / ts@pilz.nl
Of laat hiernaast uw nummer achter, dan bellen we u terug!
WeCare Standaard support : 24/7 helpdesk:
Buiten kantooruren helpen onze 24/7 engineers u bij acute problemen. De support engineers beoordelen de situatie en bepalen met u de best mogelijke oplossing.
De bereikbaarheid van een support engineer wordt door Pilz wereldwijd kosteloos aangeboden. De eventueel voortvloeiende kosten worden tijdens het contact op transparante wijze gecommuniceerd.
De 24/7 helpdesk is bereikbaar op 0347- 320477
Garanties van WeCare Standaard Support:
– kostenloos voor Pilz customers;
– directe verbinding met een deskundige support engineer;
– Repair & Spare services;
– binnen 24 uur reactie op uw ‘request’ (gedurende de werkwerk);
– kwaliteitswaarborging en registratie van uw ‘request’;
– 24/7 bereikbaarheid van de Helpdesk.
Meer weten? Wij bellen u graag terug.
"*" geeft vereiste velden aan