WeCare – Het Customer Care programma van Pilz


WeCare Premium
Premium Support is intensieve ondersteuning op afstand en op locatie. Deze service is maatwerk en wordt in samenspraak met u gemaakt. Gegarandeerd zijn bijvoorbeeld kortere reactietijden en voorraadgaranties van reservedelen. Storingsdienst en installatie, modificatie en configuratie van Pilz componenten zijn andere veel voorkomende onderdelen.
Premium Support; dit biedt Pilz:
– WeCare Standaard
– Reactie op uw ‘request’ op dezelfde werkdag
– Online ondersteuning op afstand
– Ondersteuning op locatie
– Repair of Spare-service op locatie
– Voorraadgaranties op specifieke componenten of onderdelen
– Spoedzendingen van reserveonderdelen
– 24/7 telefonische ondersteuning
– overeengekomen response tijden
Voor meer informatie kunt u bellen of mailen naar 0347 – 320477 / WeCare@pilz.nl
Of laat hiernaast uw nummer achter, dan bellen we u terug!

Meer weten? Wij bellen u graag terug.
"*" geeft vereiste velden aan